1.Zakres warunków regulaminu.

Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich  zamówień zawartych pomiędzy firmą pupil.sklep.pl i jej Klientami w sklepie internetowym www.pupil.sklep.pl.

2.Proces zamówienia, umowa kupna, limity zamówienia, ograniczenia.

1. Przebieg procesu zamówienia

Pupil.sklep.pl oferuje swoim Klientom szeroką gamę produktów dla zwierząt domowych. Klient, klikając na produkt lub opis produktu, przechodzi do strony ze szczegółami dotyczącymi np. rodzaju, wielkości lub smaku. Produkt jest umieszczany w wirtualnym koszyku poprzez podanie żądanej ilości i kliknięcie na symbol koszyka zakupów.

Klikając na przycisk „Koszyk” wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.


Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk "do zamówienia/kasy". Zarejestrowani Klienci mogą podać tutaj swój adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych informacji w celu realizacji zamówienia. Alternatywnie Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do rachunku.
Następnie, klikając na przycisk "Dalej", Klient przechodzi do przedostatniej strony "Podgląd", na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki.


Zamówienie zostaje
wysłane poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij zamówienie". Oznacza to, że została złożona wiążąca oferta kupna .

2. Umowa kupna

a. Produkty oferowane w sklepie są sprzedawane osobom fizycznym oraz osobom i podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą.

b. Przedstawienie asortymentu w sklepie pupil.sklep.pl służy jako ilustracja i nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży. Klient składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia i kliknięcie na przycisk "Wyślij zamówienie". Wówczas Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail (tzw. potwierdzenie zamówienia). To potwierdzenie zamówienia nie jest jeszcze zawiązaniem umowy. Zawarcie umowy kupna z pupil.sklep.pl następuje w momencie, gdy pupil.sklep.pl przyjmie zamówienie klienta, wysyłając zamówiony towar i potwierdzając to drugim e-mailem (potwierdzenie wysyłki) w ciągu 5 dni roboczych od dnia wysłania potwierdzenia otrzymania zamówienia. Jeżeli klient w ciągu tego terminu nie otrzyma mailowego potwierdzenia wysyłki, umowa z pupil.sklep.pl nie została zawarta. 

c. W drodze odstępstwa od punktu 2.2.b., umowa zostaje zawarta w momencie wysłania przez pupil.sklep.pl informacji o płatności, jeśli wybrano metodę płatności z góry. Informacja o płatności zostanie wysłana do klienta w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, potwierdzenie zamówienia nie stanowi informacji o płatności. W przypadku płatności z góry, kwota faktury jest należna po otrzymaniu informacji o płatności i musi zostać zapłacona w ciągu dni od jej otrzymania przelewem bankowym na jedno z kont określonych w punkcie 8.1.d. O dotrzymaniu terminu płatności decyduje wpływ kwoty określonej na fakturze zamówienia na nasze konto. Jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana na jednym z kont określonych w punkcie 8.1.d. po upływie 3 dni, zamówienie klienta zostanie automatycznie anulowane.

3. Limity zamówienia, odsprzedaż komercyjna

Produkty sprzedawane są w ilościach dostępnych w magazynie. Oferta pupil.sklep.pl kierowana jest do osób, które są w wieku umożliwiającym im zdolność do czynności prawnych.

4. Ograniczenie ilościowe, minimalna i maksymalna wartość zamówienia,

Sklep PUPIL.sklep.pl nie ogranicza ilości i wartości towaru zamówionego przez klienta. Oferowane towary są sprzedawane w ilościach dostępnych na stanie w magazynie. W przypadku zainteresowania większą ilością, która nie jest dostępna w danym momencie, klient może zwrócić się do pupil.sklep.pl o przygotowanie ilość, która będzie speniała jego oczekiwania ilościowe i cenowe (warunki zostaną ustalone indywidualnie).

3.Ceny i koszty przesyłki.

1. Ceny

Wszystkie ceny (towaru jak i przesyłki ) zawierają podatek VAT .

2. Koszty przesyłki

Przy wartości zamówienia 8–78,99 zł koszty przesyłki wynoszą 15 zł (kurier DPD lub InPost) lub 12 zł (InPost Paczkomat®), przy wartości zamówienia 79–98,99 zł koszty przesyłki wynoszą 8 zł.
Dla zamówień przekraczających 199 zł wysyłka jest realizowana na koszt sprzedawcy.  W sklepie pupil.sklep.pl nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Maksymalna waga każdej paczki, jaką możemy wysłać wynosi 25 kg. Zamówienia o wadze powyżej 25 kg będą wysyłane w 2 lub więcej paczkach (w zależności od wagi) .

Ostateczny koszt dostawy można zobaczyć w podglądzie zamówienia po zalogowaniu lub podaniu adresu dostawy.

4.Dostawa

Jeśli w ofercie nie jest podane inaczej, czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Termin dostawy liczony jest od dnia następującego po dniu zawarcia przez Klienta umowy kupna-sprzedaży z pupil.sklep.pl (zgodnie z postanowieniami 2.2 Regulaminu sklepu), z wyjątkiem zakupu dokonywanego wraz z opcją płatności przelewem. W przypadku płatności przelewem za zakupiony towar, termin dostawy rozpoczyna się maksymalnie w ciągu 2 dni od dnia następującego po dniu, w którym Klient dokonał polecenia przelewu środków na rzecz pupil.sklep.pl z tytułu zakupu.

Czas dostawy może różnić się w zależności od dnia tygodnia, w którym złożono zamówienie. Maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień terminu dostawy przypada na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, termin dostawy zostaje automatycznie przedłużony na kolejny dzień roboczy. Dostawa odbywa się w godzinach 09:00-17:00, jednak dokładny czas może być uzależniony od trasy kuriera.

W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, sprzedawca zastrzega sobie prawo do zorganizowania na własny koszt częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.

W przypadku, gdy pupil.sklep.pl nie z własnej winy nie jest w stanie zrealizować zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, pupil.sklep.pl może wypowiedzieć umowę. Wówczas sprzedawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i zaproponować podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, pupil.sklep.pl zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.

Dostawy wewnątrz Unii Europejskiej nie podlegają obowiązkowi celnemu. W przypadku dostaw do krajów pozaunijnych, obowiązek celny, podatkowy oraz inne mają zastosowanie i dopełnienie ich leży po stronie Klienta.

Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Serwisem Klienta pupil.sklep.pl. Sprzedawca ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.

W celu bezproblemowej realizacji zamówienia, pupil.sklep.pl przekazuje odpowiedniej firmie dostawczej Imię i Nazwisko Klienta, adres dostawy, adres mailowy i numer telefonu klienta. Przekazanie powyższych danych jest obowiązkowym elementem zawieranej umowy kupna z pupil.sklep.pl w celu realizacji zożonego przez Klienta zmaówienia. Klientowi nie przysługuje w tej kwestii prawo wyboru lub odwołania. Więcej informacji jest dostępnych w naszym regulaminie o ochronie danych osobowych.

5.Zastrzeżenie własności.

Towar pozostaje własnością pupil.sklep.pl, aż do momentu całkowitej zapłaty za towar. Zastaw, przeniesienie własności w celu zabezpieczenia wierzytelności, przetwarzanie lub wprowadzanie zmian w wyglądzie przed przekazaniem prawa własności do produktu są dozwolone jedynie za zgodą sprzedawcy.

6.Prawo do odstąpienia od umowy.

Klienci, będący konsumentami, mają prawo do zwrotu zamówionych towarów w ciągu 14 dni. Konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje wiążącej prawnie transakcji, niezwiązanej z jej działalnością handlową lub zawodową. Odnośnie prawa do odstąpienia od umowy i wyłączenia od tego prawa, zastosowanie mają poniższe regulacje. W przypadku dalszych pytań, Klient może skontaktować się z obsługą klienta wysyłając zgłoszenie na adres sklep@pupil.sklep.pl

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

  • Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę pupil.sklep telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej sklep@pupil.sklep.pl. W tym celu Klient skorzystać może z formularza, co jednak nie jest obowiązkowe.

Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie sprzedawcę w ciągu 14 dni.

  • Konsekwencje odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy pupil.sklep.pl zwróci Klientowi wszystkie poniesione przez Klienta koszty, łącznie z kosztami dostawy – z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez sprzedawcę, standardowa usługa kurierska – niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez pupil.sklep.pl informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot kwoty następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana pierwotna transakcja, z wyjątkiem zwrotu kwoty w przypadku zapłaty przez PayPal lub przy odbiorze gotówką– w takim przypadku zwrot następuje na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego. Klient w żadnym wypadku nie ponosi kosztów zwrotu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru albo potwierdzenia wysłania towaru przez klienta, w zależności od tego, które zdarzenie ma miejsce wcześniej. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres podany przez administratora sklepu.

Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni. W pupil.sklep.pl zwrot towarów do 14 dni bez podania przyczyny jest bezpłatny. Firma kurierska odbierze przesyłkę od Klienta, a koszty z tym związane poniesie sprzedawca. Klient ponosi koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia zakresu standardowego sprawdzenia właściwości lub sposobu użytkowania produktu.

Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy

Wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:

  • które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,

  • które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,

  • które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.

Formularz odstąpienia od umowy

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres pocztowy lub wysłanie na adres email: sklep@pupil.sklep.pl:

  • Focus Idea Maja Żywicka Al. Jerozolimskie 85 lok. 21, 02-001 Warszawa

  • Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)

  • Data zamówienia (*)/data odbioru (*))

  • Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)

  • Adres konsumenta(-ów)

  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

  • Data

_______________

(*) Niepotrzebne skreślić.



7.Gwarancja i odpowiedzialność.

W mocy prawnej pozostają ustawowe warunki gwarancji.

Karmy weterynaryjne powinny być stosowane jedynie na polecenie i pod obserwacją lekarza weterynarii. Podczas stosowania produktów weterynaryjnych wizyty u weterynarza w celach kontrolnych powinny odbywać się regularnie co 6 miesięcy lub też bezzwłocznie w razie pogorszenia stanu zdrowia zwierzęcia. Pupil.sklep.pl nie odpowiada za konsekwencje nieprawidłowego stosowania produktów weterynaryjnych lub stosowania ich bez widocznej potrzeby.

8.Metody płatności.

  • Metody płatności

Metody płatności dostępne w sklepie to: płatność internetowa PayU, płatność przy odbiorze, karta kredytowa, płatność Blikiem, wpłata na rachunek, przelew na polskie konto bankowe lub system PayPal. W określonych przypadkach lub w zależności od wybranego przez klienta rodzaju dostawy, pupil.sklep.pl zastrzega sobie prawo akceptacji jedynie niektórych metod płatności. Płatność poprzez wysyłkę gotówki lub czeków nie jest możliwa.



1. Płatność internetowa PayU

Szybka, bezpieczna i wygodna metoda płatności. Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową swojego banku. Możesz również skorzystać z płatności za pośrednictwem systemu BLIK. Po dokonaniu transakcji automatycznie powrócisz na stronę pupil.sklep.pl

2. Płatność kartą kredytową (Mastercard lub Visa)

Pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu kilku dni od momentu wysłania towaru przez pupil.sklep do klienta.

3. Opłata na rachunek

W tym wypadku, Klient zobowiązuje się wpłacić na rachunek w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Wiążący jest dzień wpływu płatności na konto sprzedawcy. Nie możemy zagwarantować, że ta forma płatności będzie dostępna dla każdego zamówienia..

4. Płatność gotówką przy odbiorze

5. Płatność kartą przy odbiorze

6. Płatność BLIK przy odbiorze

7. Przelew na polskie konto bankowe (przedpłata)

Klient zobowiązuje się opłacić rachunek w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia.

Dane do przelewu na polskie konto bankowe:

Rachunek bankowy: MBank PL

Nr konta dla przelewów w PLN: 86 1140 2004 0000 3502 8002 5348

Odbiorca: FOCUS IDEA

Adres odbiorcy: Al. Jerozolimskie 85 lok. 21, 02-001 Warszawa

Tytuł przelewu: numer zamówienia

Zamawiający: Imię i nazwisko

Kwota przelewu: końcowa suma wartości zamówienia zawierająca koszty przesyłki

Numer konta w systemie IBAN: PL86 1140 2004 0000 3502 8002 5348

Kod SWIFT/BIC banku: BREXPLPWMBK

8. PayPal

9. Faktury

Pupil.sklep.pl wystawia klientowi faktury wysyłane drogą elektroniczną. Faktury elektroniczne zostaną przesłane do klienta e-mailem w formacie PDF. Zafakturowany podatek od sprzedaży nie uprawnia klienta do odliczenia podatku naliczonego w przypadku osób nie prowadzących działalności gospodarczej.



9.Ochrona danych osobowych.

Firma przestrzega prawa w zakresie ochrony danych osobowych swoich klientów. Prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami o ochronie danych osobowych zawartych w oddzielnej zakładce sklepu pupil.sklep.pl

10.Oferent sklepu.

Focus Idea Maja Żywicka

Al. Jerozolimskie 85 lok. 21

02-001 Warszawa

NIP 6912548268

11.Internetowe rozstrzyganie sporów.

Oficjalna platforma internetowa Komisji Europejskiej dotycząca internetowego rozstrzygania sporów (ODR) jest dostępna pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr. Niektórzy sprzedawcy są prawnie zobowiązani do rozstrzygania sporów za pośrednictwem platformy ODR, lecz pupi.sklep.pl nie jest zobligowany, jak również nie wyraża woli uczestnictwa w internetowym rozstrzyganiu sporów.







Informacja Poniedziałek - Piątek 9-17:00, tel.  +48 504 36 46 46

Wysyła GRATIS dla zamówień powyżej 199 zł

Szukaj tutaj