Dostawa i zwroty
Dostawa
Zamówiony towar dostarczmy tylko za pomocą firm kurierskich, z opcją dostawy do domu lub paczkomatu, zgodnie z wyborem i zamówieniem klienta.
Jeśli w ofercie nie jest podane inaczej, czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Termin dostawy liczony jest od dnia następującego po dniu zawarcia przez Klienta umowy kupna-sprzedaży z pupil.sklep.pl (zgodnie z postanowieniami 2.2 Regulaminu sklepu), z wyjątkiem zakupu dokonywanego wraz z opcją płatności przelewem. W przypadku płatności przelewem za zakupiony towar, termin dostawy rozpoczyna się maksymalnie w ciągu 2 dni od dnia następującego po dniu, w którym Klient dokonał polecenia przelewu środków na rzecz pupil.sklep.pl z tytułu zakupu.
Czas dostawy może różnić się w zależności od dnia tygodnia, w którym złożono zamówienie. Maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni roboczych. Jeżeli ostatni dzień terminu dostawy przypada na sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, termin dostawy zostaje automatycznie przedłużony na kolejny dzień roboczy. Dostawa odbywa się w godzinach 09:00-17:00, jednak dokładny czas może być uzależniony od trasy kuriera.
W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, sprzedawca zastrzega sobie prawo do zorganizowania na własny koszt częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.
W przypadku, gdy pupil.sklep.pl nie z własnej winy nie jest w stanie zrealizować zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, pupil.sklep.pl może wypowiedzieć umowę. Wówczas sprzedawca powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i zaproponować podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, pupil.sklep.pl zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.
Dostawy wewnątrz Unii Europejskiej nie podlegają obowiązkowi celnemu. W przypadku dostaw do krajów pozaunijnych, obowiązek celny, podatkowy oraz inne mają zastosowanie i dopełnienie ich leży po stronie Klienta.
Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Serwisem Klienta pupil.sklep.pl. Sprzedawca ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.
W celu bezproblemowej realizacji zamówienia, pupil.sklep.pl przekazuje odpowiedniej firmie dostawczej Imię i Nazwisko Klienta, adres dostawy, adres mailowy i numer telefonu klienta. Przekazanie powyższych danych jest obowiązkowym elementem zawieranej umowy kupna z pupil.sklep.pl w celu realizacji złożonego przez Klienta zamówienia. Klientowi nie przysługuje w tej kwestii prawo wyboru lub odwołania. Więcej informacji jest dostępnych w naszym regulaminie o ochronie danych osobowych.
Zwroty
Klient ma prawo odstąpienia od umowy – bez podania przyczyny - w ciągu 14 dni. Czas ten liczy się od dnia, w którym Klient lub upoważniona przez Klienta osoba (nie może to być jednak kurier firmy przewozowej), otrzymał ostatni zamówiony produkt.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie firmę pupil.sklep telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej sklep@pupil.sklep.pl. W tym celu Klient skorzystać może z formularza, co jednak nie jest obowiązkowe.
Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, Klient musi poinformować o tym fakcie sprzedawcę w ciągu 14 dni.
-
Konsekwencje odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy pupil.sklep.pl zwróci Klientowi wszystkie poniesione przez Klienta koszty, łącznie z kosztami dostawy – z wyjątkiem kosztów powstałych na skutek skorzystania z innej niż oferowana przez sprzedawcę, standardowa usługa kurierska – niezwłocznie, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez pupil.sklep.pl informacji o odstąpieniu od umowy. Zwrot kwoty następuje w ten sam sposób, w jaki została zrealizowana pierwotna transakcja, z wyjątkiem zwrotu kwoty w przypadku zapłaty przez PayPal lub przy odbiorze gotówką– w takim przypadku zwrot następuje na wskazany przez klienta numer rachunku bankowego. Klient w żadnym wypadku nie ponosi kosztów zwrotu. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania zwrotu, aż do momentu otrzymania towaru albo potwierdzenia wysłania towaru przez klienta, w zależności od tego, które zdarzenie ma miejsce wcześniej. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres podany przez administratora sklepu.
Zwrot jest skuteczny, tylko jeśli zachowany został termin 14 dni. W pupil.sklep.pl zwrot towarów do 14 dni bez podania przyczyny jest bezpłatny. Firma kurierska odbierze przesyłkę od Klienta, a koszty z tym związane poniesie sprzedawca. Klient ponosi koszty trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia zakresu standardowego sprawdzenia właściwości lub sposobu użytkowania produktu.
Wzór formularza odstąpienia od umowy:
Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres pocztowy lub wysłanie na adres email: sklep@pupil.sklep.pl:
-
Focus Idea Maja Żywicka Al. Jerozolimskie 85 lok. 21, 02-001 Warszawa
-
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
-
Data zamówienia (*)/data odbioru (*))
-
Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
-
Adres konsumenta(-ów)
-
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
-
Data